Dzeyy Kızlar 37+3 üz bugün doktor kontrolümz vardı bebeğim hala dönmemiş çarşamba gününe yani 38+1 e gün verdi doktor o gğnde dönmemiş olursa sezeryan dedi bu haftadan sonra dönen oldu mu acaba
Dzeyy Saadetemre dönmediği için alınmadı eğer dönseydi bebiş alıcaktı doktorum haftaya tekrar bakıcak dönmedyse sezeryan olucam orda alıcak dikişi
Saadetemre Dzeyy Hmm anladım hayırlısı olsun sağlıkla kavuşun inşallah önemli olan o benimde bir dahaki kontrole alırım dedi doktor 10 gün sonra bir sıkıntı olmazsa inşallah