Zkaya Merhabalar bugün muayene oldum 2cm açıklık var dedi doktorum salı günü gel dogurtcam dedi sancım yok başı aşağıda ama nasıl olacak 2.dogumum ama korkuyorum suni sancimi vercek acaba çok stres oldum böyle olan var mı nasıl oldu kizlar sizin😁