Çok şiddetli belirtilerim yoktu ama nefes darlığı tat ve koku kaybı eklem ağrılarım vardı cevremde bir kaç kişininde pozitif çıkması sonucu test yaptırıp eşimle birlikte pozitif olduğumuzu öğrendik şu an şikâyetlerim azaldı ilaç tedavisi alamıyorum ama takip altında hastanede tutuyorlar bebeğe zararı olmaz denmişti ilk geldiğimde şimdide bebeğe zararı olup olmayacağını takip ediyoruz diyorlar