Bsrasln ben daha dün bütün gün dışardaydım sıcakta alışverişte 25 haftalığım akşam eve geldiğimde göbeğimde kırmızı benekler oldu sıcaktantır geçer dediler ki bende öyle düşündüm sabah hepsi geçmişti , bu arada dün sabah kontrolum var herşey normaldi yani sizin yorumunuza şaşırdım açıkçası 😳acaba aynı şeyleri mi yaşadık bilemiyorum ki