Zumra_abla2 merhaba bayanlar bugun 2li test sonucumu aldim biraz morelim bozuldu zeka testi guzel cikti ama gelisiminde sikinti gozukuyordedi kafam karisti fb-h g 22.2 0.71 papp-a miu/ml 0.21 sizin nasil ciktu
Zumra_abla2 plnmir gelisimi bastan 1 hafta gec geliyordu suan 14.hafta 4 gunluk suanda normal denildi
Zumra_abla2 sherlock_anne doktor zekasinda sikinti yok gelisiminde var dedi bi tuaf davrandi bende kafama taktim
bburcu Gelişiminde ne sıkıntısı varmış. Grafikte sonuçlarınız yazar ikili test sonuçlarınızın oranları nasıl ? Ense kalınlığı ve burnu normal ölçüldüyse bence canınızı sıkmayın🌸