28 haftalık hamileyim, sadece 10 kg aldım.Artan bel ağrılarım için doktora gittim ve MR çekildi.Sakrumumda 2 tane kırık varmış.
Doktor hayretler içerisinde kaldı bu ağrıyla nasıl durdun diye, oysa ki ben her hamilenin bel ağrısı o şekilde oluyor sanmıştım …
Bu arada 100.000 ‘de 1 görülen birşeymiş sakrumda kırık olması.