öncelikle çok geçmiş olsun canım inşallah allahım sana da bana da bütün hamilelere de vaktinde bebeğimizi kucağımıza sağ salim almamızı nasip etsin bu arada bende 28 hafta 4 günlük hamileyim bu haftaki kontrolüm de 1 cm lik açılman var dedi dinlenme verdi çok tedirginim bende çok korkuyorum birde bugün iki defa az miktarda jel gibi hafif pembe bi akıntı geldi bu durumlarda bir bilgisi olan varsa bana da yardımcı olursa çok memnun olurum 🙏