5 hafta 6günlük hamileyim. Gece lekelenme tarzında kanamam oldu tutundurucu iğne yaptılar sabaha karşı yine çok kanamam oldu doktoruma gittiğimde rahimin geride bebek tutunurken kendisini zorlamış kanaman cok var dedı. Tutundurucu iğne hap ve fitil verdi. Daha önce böyle bi durum yaşayan varsa yardımcı olabilir mi? Doktorum düşük riskin var falan demedi.