Biz de hem anne yanı hem de normal olan bir beşik aldık,70*130 ebatında kademeli ahşap olanlardan. 60aya kadar kullanılabilir.Bir tane de şifoniyer yaptırdım. Kendi yatak odamda kullanabileceğim şekilde ayarladım.1 yıl içinde kendi odasına geçeriz diye düşündük.her ikisi de kendi odasında kullanılabilir.uymazsa da şifoniyeri kendim kullanırım. Çevremdekilerin tecrübelerinden edindiğim izlenim her çocuk aynı değil, kimi beşikte yatmıyor yatak istiyor, kimi yatağını hiç sevmiyor kendi beşiklerinden çıkmıyor. Acele etmemekte fayda var, 5-6aya kadar zaten belli olur gidişat. Bu arada biraz araştırma yapıp, mobilya seçimi yaparım ve bebekle birbirimize ancak alışırız diye düşünüyorum. Çok enteresan bir duygu, ilk gebeliğim olduğu için mi bilmiyorum, dümene oturmuşum ama rota yok, nereye nasıl gideceğimi bilmiyorum, hem heyecan verici hem de endişeli bir durum. Keyfini çıkarmak en iyisi,mutlu olmaya bakıyorum🥰Her hamişin mutlu huzurlu bir şekilde bu dönemleri atlatması dileğiyle🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻