Kevserozhan Arkadaşlar merhaba 16 haftalık hamileyim ve idrar yollarımda enfeksiyon çıktı aranızda yaşayıpta atlatan oldu mu ilaç kullandınız mı yada hangi ilaçları verdi doktorunuz
Sumeye Kevserozhan benimde hamile kaldığından belli iltihap var 9 haftalık oldum şu an doktor fitil ve toz verdi kullan enfeksiyona dönüşmesin dedi
askvehuzurum Kevserozhan bende 16 haftalık hamileyim bendede çıktı enfeksiyon acayip kötü bir şeymiş ya.. Doktor saşe verdi bana hayırlısı bakalım geçmiş olsun bu arada
Deletedmom314 Kevserozhan benimde hafif yüksek çıkmıştı doktorum hamilelerde bu kadarı normal demişti. Doktorunuza danışın kesinlikle
Kevserozhan Sağlık ocağında vermiştim tahlili kendi doktoruma danışmadan ilaç kullanmak istemedim hangi ilaçları vermişti sana
Sumeye Kevserozhan valla bence tahlilini kendi doktorunuza gösterin ona göre versinler herkese farklı veriyorlar
Kevserozhan askvehuzurum sağol canım hepimize geçmiş olsun bana cok rahatsızlık vermiyor sadece gafif bir sızı aralığıda cok yüksek değil ama bebeği rahatsız edermi die tedirgin oldum
askvehuzurum Kevserozhan bende kaşıntı yapıyor idrarda yanma yapıyor ve iğrenç ya evet doktora gidikmezse zarar verikiyormuş bebeğe.. Hamililikte enfeksiyon kapmamaya dikkat diyorlar ya hep bebek için
Kevserozhan Mry02 aynen banada su dedi ama içtikçe midem bulanıyo artık çalışıyorum birde lavabo meselesi filan berbat durumlar 😩
hencacalik Bol su çok önemli, benim de oldu dr şase verdi, kullandım geçti,muhakkak dr’a söyle enfeksiyondan dolayı düşük riski oluyor, ilaçla hemen halledilebilecek bir şey sonuçta risk almaya değmez