Xsxs Hormn tahlillerinden anlayan var mi?? Lh.16 Fsh.6 Estradiol.70 pcoluyum lh cok yuksek mi nasil dusurebilirim bu sekilde gebe kalan var mi:(
Tugce28 melkaydnnn laboratuvar ına güvendiğiniz bir hastanede yaptırın yanlış sonuç çıkarsa psikolojik olarak çok etkiler bunlar önemli testler
Xsxs _Mother_ bnde yaptrmistim bi kere ama yanlis sonuc mu veriyor lh orda 8 cikmisti bgun yaptrdim 16 cnku
_Mother_ Xsxs canım şöyle söylim ths 4 çıktı prolaktinim 67 çıktı nasıl ağladım görsen kendi doktoruma gittim takılma dedi test yaptı prolaktin 14 çıktı bunkadar fark nasıl olur ki demek istediğim kan beklediği için bozulma ihtimali olabiliyor sonuçlar bence kesin ve doğru olmuyor ne zaman sağlık ocağında hormon tahlili versem strese giriyorum
Xsxs _Mother_ aynn arada cok farkk vardi bu yonden dusunmemistim tesekkur ederim☺ hakkinizda hayirlisi olsun insallahh