Elif0 Merhaba güzel anneler yarın kısmet olursa 21+5 olucam ve detaylı ultrasonum var saat 3 te cok heycanlıyım bebeğimi görücem sizden dua istiyorum temiz güzel haberlerle döneyim duanızı eksik etmeyin :)
Ece1m Bende iki gün önce gittim çok şükür sıkıntı yok güzel haberler aldım sizinde güzel haberler almanız dileğiyle
Ztkfk Merhabalar detaylı ultrasonda karından mi alttan mı muayene ediliyor. 7 yıl önce oglumda karından olmuştum şimdi bir kaç arkadastan altan olduklarını duydum.bilgisi olan paylaşabilir mi
Ece1m Ben iki gebeliğimde de karından oldum bence alttan mümkün değil çünkü bütün olarak her organı inceliyor ve karın bölgesinde geziniyor ultrason başlığıyla