Ben suan 12+3 haftalığım ama hala mustafa beye gidemedim denk gelmedi girmek istedim sıra alamadım sonraki kontrolde kendisi izindeydi, medipol esenler hastanesine gittim simdiye kadar gecen hafta cuma kontrolümü orda yaptırdım, mustafa beyi kayınvalidem ve görümcem cok öneriyolat ben istanbula yeni geldiğim için burdaki doktorları tanımıyorum, hastaneyi aradığımda sıra bulmak zor sabah erken gelirseniz muayene olursunuz dediler acama yarın sabahtan tekrardan mustafa beye gitsemmi tahlillerimi göstermek için yoksa 16. Haftamımı beklesem kızlar