Dün muanem vardı doktorum bebeğin kafası tam olarak oturmuş artık dedi baş aşşağıydı zaten tekmelerini kaburgamda hissediyorum 28. Haftadan beri bugün ultrasona gittim bebek makat duruyor diye kapıda yazdı ult kadın ama baş aşşağı durduğuna adım gibi eminim tekmeleri hala kaburgamda ağırlığıda vajinamda
bakarmısınız resime plesanta için kötü şeyler yazıyor gibi pek anlıyamadım doktorumda yoktu gösteremedim