Susam88 Merhaba arkadaşlar 36 haftalık olduk bebeğim hala dönmemiş makat gelişli hareket ettiğinde ayakları çok fena vajinama vuruyor sanki çıkacakmış gibi sizde de aynı durum oluyor mu ve bebekleri bu haftadan sonra dönen anneleriniz var mı
67380ipek Susam88 27 hafta dayım canm benm makat mesaneme baskı yapyr hareketleri çok az ondan dolayı
Busekrkmz Susam88 benim de 30.haftamda normal doğum pozisyonu almıştı 37+5 oldum dün kontrolüm vardı bebeğim tekrar ters dönmüş oysaki normal doğum istiyordum bu yüzden üç günde bir gidiyorum kontrole
mankenhamile Susam88 aynı durumdayım ve 37+2 olduk hala baş yukarda doktor ne olur ne olmaz 27’sine sezaryen tarihi belirledi o zamana kadar döndü döndü dönmedi normal doğum hayal olcak 😔
Susam88 teletabi doktor bir haftaya dönerse döner dedi canım olmazsa sezeryan yaparız dedi ayakları aşağıda olduğu için vajinama çok baskı yapıyor sadece
Smeyye17 Susam88 benimde 38 olucaz yarın 38 haftaya kadar dönebiliyor canını sıkma bence 38 kadarbekle
Susam88 Smeyye17 yok canım zaten bekliyoruz su anda sadece bacakları aşağıda olduğu için vajinamda bütün tekmeler herkeste de böyle mi oluyor