Simamom 39+4 sancı çıkıyo ama açıklık artmıyo suniye doğru gidiyorum😥
SibelCengiz daha gelmeden nazlılar 😅
Asu1 benim 37. Haftadan bu yana 3 cm acikligim var ama gelen yok işte 😀
Tbmr135 3 cm ile beklemekte çok umut verici ya😅
Asu1 😀😀
Asu1 bencede 😀
ZeyMer ay benim doktorum da suni sancı ile başlatalım dedi naptınız kolay geçti mi?