Ayyy o ilk güne gitti aklım, benim 2.çizgim silik çıkmıştı böyle bir şaşırdım, acaba mı falan değişik bir sersemlik geldi bana🤣 hemen kan vermeye gittim gebeliğimin çok başındaydım, kese falan da yoktu daha, heyecanla bekleyiş derken 34+3’teyiz. Tüm hamilelerin ve bebek isteyenlere hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻