Cemrenur Kızlar 21+5 haftalık hamileyim. Ve sürekli olarak beyaz akıntım var çoğu zaman peynir kesiği gibi katı geliyor bunun nedeni ne olabilir ya da normal midir😊Başına gelen doktoruna soran beni de aydınlatabilir mi💙
MomOfTheBabywrestler Cemrenur benimde oluyordu hala oluyor 40. Haftamda onun normal olduğunu biliyorum hamilelikte fazlalaşıyormuş akıntılar. İdrar yaparken yanma zorlanma acıma vs yoksa sıkıntı olduğunu düşünmüyorum 😊
Merve-97 Cemrenur benimde ogluyor 20 haftadayız ilk bebegımde de olmuştu agrı sızı yanma olmadıkça sıkıntı yok baya baya akıntı oluyor benimde merk etme sıkıntı olmaz 🙂
buseyusuf27 Cemrenur anne ve bebegı enfeksıyondan korumak ıcın duzenlı akıntı oluyor cnm normal yanı kasıntı,yanma yoksa sıkıntı yok demektır.Varsa mantar enfeksıyonu vardır doktora danısmalısın oyle bırsey olduğunda çünkü gebelıkte mantarda oluyor malesef
Esraugur2310 Cemrenur Gebelikte akinti normal fakat vajina da yanma kaşıntı ve akintida kötü koku vs. Oluyorsa bu enfeksiyon belirtisi olabiliyor.
3506 Cemrenur Normalmiş, korkmayın.. Doğuma doğru daha da çoğalacakmış.. Geçemin muayene de ikinci kez hemşireme sordum.. Koku yoksa , WC yapınca sancı yoksa renk olarak normal Ve artacak dedi.. Siz de gidince tekrar bi sorarsanız içiniz rahat eder 🤲🏻🧿😇
Cemrenur MomOfTheBabywrestler yaa çok teşekkür ederim 😌 farklı bir sehirdeyim ay sonuna kadar doktorumun da numarası yok hastane yok burada tedirgin olmuştum iyice🥺
MomOfTheBabywrestler Cemrenur rica ederim herşeyi kafamıza takmayalım en güzeli rahat gebelik geçirmek. Ben hep tedirgin giderdim kontrollere doktorum beni rahatlattı çok rahat geçirdim sonrasını darısı doğuma 🤲🏻 Allah hepimize güzel sağlıklı gebelik ve doğuö nasip etsin🤲🏻🤲🏻
Esoo0698 Cemrenur Normal canım hatta gelmesi daha iyimiş o akıntı bebeğe gidecek olan enfeksyonları atıyormuş doğuma kadar gelir dedi doktorum 😊