Masal10 Merhabalar covid testi pozitif çıkanlar süreç nasıl geçti acaba?? Evde mi hastanede mi tedavi oldunuz???
Acemiianneee Masal10 bol su tüketin limon meyve bal zencefil vs denilerek eve gönderildim 16 haftalık gebeyim ilaç verilmedi gebelik için olan vitamini kullaniyorum çok ağrın olursa parol alabilirsin dedi Bugün 6.günüm
Bgmky Masal10 ben şuan hastanedeyim tedavi oluyorum. 19 +3 deyiz.4 gündür burdayım. Herkese uygulanan tedavi uygulanmıyor. Antibiyotik yok serum yok sadece günde 2 defa tablet veriyolar. Bebeğe etkisi olmayacak ona göre tedavi uyguluyoruz diyolar
150403 Acemiianneee ne durumdasınız peki benim eşimde dün pozşrçtif çıktı öksürük ateş vardı onda bende henüz Bi belirti yok ama test aldılar çıkmadı daha bende 31 haftanın içindeyiz bizde
Acemiianneee 150403 Kendinizi dinleyin bende teste gittigim gün çok iyiydim halsizlik vardi eşimin is yerinde çıkınca ısrarla yaptırıp öyle öğrendjk
Ndmdmr Belirtiler nasıl ortaya çıktı ben 12 haftalık hamileyim aşırı baş ağrım var ateşim çok yok ama geniz akıntım var sesim gitti sanki grip olacakmışımda olamıyormuşum gibi
Z-anestezist Ndmdmr bu belirtileri aynen yaşadım pozitif çıktım üzülmeyin bende üzülmüyorum hayrlısı işe geçicek ben şehir dışına çıkacağım için ısrarla test yaptırdım bu şekilde öğrendim
150403 Acemiianneee benden zate. Test alındı sonucum çıkmadı daha halsizlik yok sanki boğazım hassasiyet var psikolojik mi bilmiyorum testim çıkar zaten
Z-anestezist Ndmdmr ben evdeyim karantina da kalıcaz büyük belirtilerim olmadığı için ilaç kullanmıyorum
Masal10 Hanımlar dün tahlil için gittiğim sağlık ocağında, yanımda duran teyzenin testi pozitif çıkmış.. bugün sonuçları almaya gittiğimde sekreter ve hemşire söyledi.. şuan ne yapmam lazım, bulaşmış olabilir mi?
Ayca28 Masal10 siz bi kaç gün kendiniz takip edin . Ağrı ishal öksürük olursa hasteneye başvurun ya da özel hastanelerin bir çoğu muayene ücreti karşılığında test yapıyor orda da yaptırabilirsiniz en azından içiniz rahat eder
ikizminikler Merhaba arkadaşlar bende karantinaya alındım 2.5 yaşındaki kuzenim pozitif çıktı ve ben çocuğun her şeyiyle ilgileniyordum yanımdan ayrılmıyordu neyse sonra hastalığı öğrendik. 17 haftalık ikiz bebek bekliyorum karantinaya alındık apartmanca bugün üçüncü gün ve karın bölgemde ateşlenme başladı sanki ne yapıcam bilmiyorum belirti vermeden test yapmıyorlar yapsalar bile başka bişey olmuyor kendi halimize bırakacaklar 14 gün.
ikizminikler Damla_K çocuk için hiç endişelenmyin bişey olmaz dediler gerçektende ateşi felan geçmiş gayet iyi eskisi gibi normal yaşamını sürdürüyor 😐 bizde kendi derdimize düştük işte