Melosss Merhaba bayanlar. 30.haftadayım bugün kontrole gittim doktorum baş aşağı gelmiş çok mu ayakta kalıyorsun dedi genel olarak ayaktayım gün içinde hareketleyim bi sıkıntı olurmu bu haftada baş aşağı gelmesi? Yaşayan varmı bu durumu acaba sıkıntı olurmu
Cileklipasta Melosss normal artık baş aşağı durması 🤷🏻♀️ Kızım da 32. Haftada kontrole gittiğimde dönmüştü
Fatovebebegi Melosss ayy dua edinde bi daha benim gibi basi yukari gelmesin 🙁 benim 22. haftadan beri basi asagidaydi simdi donmus 31 haftaligim iki hafta sonra belli olcak insalalh sizin donmez
1994ozg Melosss 26dan beri falan o şekilde ne alaka ayakta durmakla full yatıyodum ben gayet normal bi durum
Duduars Melosss aynen canım alt tarafta baskı hisside oluyor baski şiddetli ve gecmedigi zaman sıkintı oluyormus ama.ara ara baski.olmasi normal dedi doktor
Papatya011 28 den sonra dönmeye baslar zaten normali bu canım. Benimki gibi 33+3 olup hala dönmese bu defa da niye dönmüyor diye düşünmeye başlarsın 🤦🏻♀️ Ne güzel vaktinde donmuş 🌸❤
fnsckn Papatya011 benim 1 ayda 4 kere döndü 🤗 35 de durdu alttan ışık tutmak alttan konuşmak ( baya baya ikna etmeye çalışmak gibi ) dönme egzersizleri 😊 yukarıdan soğuk aşağıdan sıcak su dokundurma aşağıdan müzik dinletme 😅 deneyin isterseniz bende işe yaradı
Papatya011 fnsckn Alttan nasıl konuşcam ya eşime desem dalga geçer 😂😂 bizimki yan gelip yatıyor hep bir tarafta kafa bir tarafta popo sağ ve sol olmak üzere keyfi pek rahat 😂😂
fnsckn Papatya011 alttan eşiniz konuşsun zaten siz değil 😁😁😍😅 ikna etsin biz baya ettik yani 😅 sen yaparsın kızım en güzel şekilde gelmen için sen dönersin akıllı kızsın dedik 😅 şaka da değil 🤣🤣 çok akıllı bıdıklar çünkü çok hareketli olduğu vakiti biliyordum ki bu vakit gece 1:30-2:30 arasıydı birde o vakitte yapmaya gayret ettik 😁
fnsckn Fatovebebegi benim 1 ayda 4 kere döndü 🤗 35 de durdu alttan ışık tutmak alttan konuşmak ( baya baya ikna etmeye çalışmak gibi ) dönme egzersizleri 😊 yukarıdan soğuk aşağıdan sıcak su dokundurma aşağıdan müzik dinletme 😅 deneyin isterseniz bende işe yaradı
Melosss Fatovebebegi inşallah döner sizinkidr ya yürüyüş yapsanız bol bol doktorunuz bir şey önermiyormu? 😏
Papatya011 fnsckn işte eşime desem dalga geçer derken bunu dedim konuş desem güler bana 😁😂😂 birde bizim kızın hareketli olduğu vakitler eşim rüyalar aleminde oluyor 😂
fnsckn Papatya011 o zaman kulaklık koyun bari 😅😅 çok tatlısınız İnşAllah istediğiniz gibi bir doğum olur 😊🌿
Duduars Melosss Her doktor illa farkli konuşur canim belki kanala dogru gelmistir senin bebegin kafaso ondan da demis olabilir
Papatya011 Melosss pek sayılmaz evin içinde ne kadar hareketli olunursa diyelim başka çocuğumda yok ilgilenecek peşinde kosacak
Fatovebebegi Melosss doktor doner dedi bizim icin onemli olan 33 den snr si ve 36 dan snr so icin de sezeryan zamani veritor yani iki hafta icinde donmezse sezerryan diye bide bu benim ikinci anneligim 😊kizim da 36. haftada donmemisti netten arastirip uyguladim 38. haftada gittigimde donmustu suan bi endisem yok rahatim benom oglan kirk kere donuyor benim icin son hastalar onemli
Fatovebebegi Melosss he yuruyus derseniz evde hicccc oturmuyorum kizimla park arkadaslarim surekli geziyoruz bi yatmak icin evdeyiz 😁