BusraVeli Evet sonunda bende doğurdum tabi 43 gün oldu ama yazıp yazmamakta çok kararsızdım😂 ama sonra düşündüm ben çok seviyordum doğum hikayeleri okumayi belki benim gibi sevenler vardır🥰 Öncelikle ben daha önce 3 düşük yaptım eşimle çok yiprandik çok ümitsizliğe kapıldık ama Rabbim hiç ummadık yerden ciceklendirdi bu defa evladım bana tutundu… Hamileliğim çok şükür çok rahat geçti 20 kilo aldım 🤦🏻♀️ Coraspin ve progestan bütün hamileliğim boyunca kullandım 35. Haftada bıraktım her ikisini de 🕊️Gelelim doğum hikayeme 🙏 Haftaya gelmiştim ve son zamanlarda bebeğimin az hareket ettiğini hissediyordum herkes doğum yaklaştı ondandır dese de benim içim rahat etmedi ve acile gitmek istedim (bu arada Fransa da yaşıyorum)acile gittiğimde nst cihazına bağladılar ve hafif sancılar çıktı ama ben hissetmiyordum ve ben 2 haftadır çok aşırı derece de kasiniyordum ama bunun önemli birşey olmadığını düşündüm ve birşey söylemedim nst de bir gariplik farkettiler sanırım ve bana 1 gün sonraya tekrar randevu verdiler teker nst yapılacaktı eve döndük bende hala sancı falan yok ufak tefek kasılmalar oluyor ama deli gibi kasiniyorum o gün guzelce banyomu yaptım temizligimi yaptım valizimdeki son eksikleri tamamladım yürüyüşe çıktım güzelce yuruyusumu de yaptım 😂 ertesi gün tekrar gittik hastaneye yine nst cihazına bağlandım bu defa bir ebe geldi yanıma bana sorular sormaya başladı ve tabi kasiniyor musun dedi 😂Bende evet dedim birşey söylemeden gitti sonra beni bir odaya alıp beklettiler nerdeyse 1 saat kadar bekledim. Eşimde dışarda bekliyor virüsten dolayi içeri almadıkları için. Telaşlı bir şekilde 2 tane doktor geldi ve bebeği dogurtmamiz lazım dediler zaten fransızcam çok iyi değildi korkudan panikten bildiğim herşeyde gitti bebeğime birşey oldu sandım😢 eşimi çağırmak istedim eşim geldi ona açıkladılar gebelik kolestazi dan suphelendiler ve doğumu başlatmak istediler. Hemen yatisim yapıldı ve bana tampon koydular açılma olmasını sağlıyormuş zaten 2 cm acilmam vardı ama bu tampon 24 saat durabilir mis eğer açılma olursa kendi kendine düşermis ama olmazsa başka yollara başvurulacak doğum icin. 1 temmuz da hastaya yatisim yapıldı ve tamponla beklemeye başladım sancılarım geliyordu gittikçe artıyordu 24 saat oldu gelip tamponu çıkardılar ve hala 2 cm 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ o kadar sanciya hiç ilerleme olmamıştı sonra yine apar topar doğum odasına aldılar beni saat 23.00 te suni sancı verdiler İlk başlarda kolaydı ama sonra ilerledikçe yattığım yerde karsilayamiyordum ebeyi çağırdım ve nst yi çıkarmasını istedim çıkardı yürüdüm pilates topunda zipladim 8 çizdim hiç durmadım ama sancılar artık dayanılmaz olmaya baslamisti. Sürekli dua okudum kızlar mutlaka dua okuyun bağırmak yerine nefesimi kontrol edip hep dua okudum saat 1 gibi ebe tekrar geldi açılma 5 cm olmuştu ve epidural vurucaz dedi epidural i bekliyordum çünkü iğneyi vurulduktan sonra eşim içeri girebilirmis. Epidural vuruldu eşim geldi ve bende artık rahatlamıştı ama sürekli tansiyonum düşüyordu ve bebeğimin kalp ritmi bozulmuştu kalp atışları çok yavaşladı ebe hemen suyumu patlattı doğumu hızlandırmak icin. Gayet sakindim aslında herşeyi hissediyorsunuz ama acı olarak değil çok guzeldi🥰 Ayaklarımı çatala çıkardılar ve sancı hissettikce ikinmami söylediler ilk ikinmamda bebeğin saçları göründü dedi ve 3. İkinmamda bebegim içimden kayıp gitti ❤️❤️❤️ o kadar güzel o kadar sıcak ti ki rabbim sen ne güzel yaratiyorsun 🙏 3 temmuz da 3520 kg ve 52 cm doğdu oğlum 🧿 Kesi hiç yoktu ama bebeğim çıkarken çok az bı yirtigim oldu 2 tane sıkışık vardı sadece onlarda 9. Günde düştü ağrı sızı olmamisti hic. Evladımı kucağıma aldıktan sonra hiçbir ağrıyı hissetmedim kucağıma gelir gelmez o kadar güzel kokuyordu ki rabbim isteyen herkese nasip etsin ve evladını kucağına almayı bekleyen herkesi hayırlısıyla evaldina kavuştursun inşallah🙏 Tavsiyelerim:❣️Kesinlikle ama kesinlikle depend alın çok kullanışlı ve çok faydalı ❣️Emzirme sütyeni hiçbir işe yaramıyor (benim fikrim) onun yerine atlet kullanılabilir ❣️Eğer sütünüz gelmiyorsa stres yapmayın yine de vermeye devam edin mutlaka geliyor ve lütfen illa emziricem diye kendinizi hirpalamayin mama yiyen bebekte gayet sağlıklı oluyor ben çok direttim ve bebeğim aç kaldığı için sarılığı ilerledi 1 gece fazladan hastanede kaldık bebeğim küvezde kaldı😢😢😢 Benimde doğum hikayem böyleydi sormak istediginiz yada vermek istediğiniz bir tavsiye varsa herşeye açığım şimdiden teşekkür ederim 😘
pelu BusraVeli kaşıntı dün başladı bende de, 36 haftadayız,o yüzden sormak istedim, kaşıntılarınız nasıldı ve hangi bölgelerinizdeydi, kabartı var mıydı vs? bu arada Allah analı babalı büyütsün geçmiş olsun🤗
Wmehtapw BusraVeli hayırlı olsun canim Benim de 2 haftadır kasintim var tahlilde yaptrdim temiz çıktı hap verdiler onu kullanıyorum ama bana herangi birsey demediler smdi böyle yazınca korktum
symscn BusraVeli hayırlı olsun inşallah çok güzel bi doğum hikayesi olmuş gerçekten ben 14.haftamdayım daha çok bi şey bilmiyorum inşallah kolay ve rahat geçer benim de 😊 hamileliğiniz boyunca pilates spor yürüyüş yapmış mıydınız
Wonderanne BusraVeli Allah bağışlasın hayırlı uğurlu güzel uzun bir ömrü olsun hayırlı bir evlat olsun InsaAllah 🌸🤲🏻🤗
BusraVeli pelu Çok teşekkür ederim kaşıntı kollarimda koltuk altlarında ve ayaklarımda oluyordu avuç içlerinde kasiniyordu kasimaktan tahriş etmistim artık heryerim 😔
BusraVeli Wmehtapw Tahlil sonucu ne çıktı bilmiyorum bile doktor zaten haftan güzel 2 cm de açıklık var getirelim dedi çünkü aynı zamanda bebeğin hareketleri normal çıkmıyordu nst de
BusraVeli symscn Çok teşekkür ederim canım rabbim sana da kolay dogumlar nasip etsin inşallah daha önce dusuklerim olduğu için 25. Haftaya kadar korktum hep bide hafif tempolu yürüyüş yaptım arada sırada o kadar sadece ama ondan sonra hiç durmadım
BusraVeli SavasiyoruzBiz Gebelik kolestazi ndan şüphelendiler birde bebeğimin hareketleri yavaslamisti
Ardahan91 Bende de dünden beri el ayakta kaşıntı var 30.haftadayım. Daha önce yoktu . Yazıyı okuyunca bende korktum
symscn Sinemooo 14+2 benim de 😊 hayır daha öğrenmedim 10 gün sonra kontrolüm var inşallah o zaman. Doktor kesin olsun bekliyoruz o yüzden 😊
Dileksezer Allah analı babalı büyütsün inşallah. Kaşıntı neden oluyormuş? Ben de 22 haftalık hamileyim . Bende de kaşıntı oluyor . Korktum şuan
BusraVeli Dileksezer Teşekkür ederim ☺️ gebelik kolestazi dan suphelendiler ondan olabilirmiş birde hareketleri azalmışti
Canazbal21 BusraVeli öncelikle Allah analı babalı büyütsün hayırlı bir evlat olsun inşallah 😍 ben de epiduralli normal doğum istiyorum ama merak ettiğim şey şu: Şimdi çatala geçtikten sonra ıkınmak için sancı gelmesi lazım ya ama uyuşturuyorlar onu nasıl anlıyoruz acaba?😊
BusraVeli Canazbal21 Teşekkür ederim canım inşallah sende hayırlısıyla bir nefeste kurtulursun. O nasıl oluyor bilmiyorum ama sancıyı hissediyorsun sadece ağrımıyor gerçekten prenses doğum dedikleri buymuş çok rahat ettim 😂