Sen1meleksin korkmayın hersey olacağına varıyor 31 haftalık hamileyim ve hamileliği boyunca belirli aylar da hep akıntılarım oldu pembe kahverengi kan gibi. İlk aylar düşük riski vardı olmadı çok şükür daha sonraki kanamalar da da önemli bişi çıkmadı. Çok sitres yapma üzülme Hersey olacağına varır. Bende progestan kullandım kullanmama ragmen çoğu zaman devam etti ama kullanmaya devam et