Nesem-berat49 ahhh benim canım, güzel anne… Rabbim evladını en kısa zamanda sana kavuştursun. Onlar o kadar güçlüler ki… Ben inanıyorum evladın en kısa zamanda en sağlıklı şekilde sana gelecek💕 sen hiç moralini bozma bebeğin için güçlü dur. Sütün de gelmediyse inşallah en kısa zamanda gelecek. İnsan başına gelene kadar dayanamam sanıyor ama bir kez yüzleşti mi daha güçlü duruyor. Ben sana da o minik Savaşçıya da inanıyorum 💕 ikiniz de çok güçlüsünüz, en kısa zamanda birbirinize kavuşacaksınız💕💕