Hilaldefne10 Çatı muayenemde 3 cm açılmam olduğu söylendi. Böyle bi durum yaşayan var mı? Acaba kaç güne gelir güzel kızım 🤰🧡
teletabi Hilaldefne10 benimde 2cm ve doğum kanalına inmiş artık doktor başını hissettiğini söyledi. Yaklaşık 5 gündür 2cm de kaldık yarın yine kontrolüm var bakalım ne diycek
Kubra80 Hilaldefne10 kişiden kişiye değişiyor sanırım benim 3 günde olmuştu bide o kdr beklesin diye ilaca seruma rağmen erken doğmuştu ama kimindede açılması artmadığınıda duymuştum sezeryana giren
Hilaldefne10 teletabi Hayır. Hiç bi belirti yok maalesef. Sadece baskı ve ara ara kasılma hissediyorum. Çatıdan önce adet sancısı gibi yalancı sancıları olurdu o bile kalmadı.