Bugün kontrole gittim doktorum düşük tehlikem oldugunu soyledi.. hap falan yazdi.. devlet hastanesi oldugu icin normalde pek ilgilenmiyorlar zaten içime şüphe düşürdü ama inanmak da istemiyorum. Özel e gidip tekrar kontrol olucam. Acaba boyle bir durum karsisinda ne yapmayalim.. şu an kötü durumdayim. Doktorumun boyle soylemesi çok korkuttu bni. Ne yapmaliyim. Ilk defa başima boyle bir durum geliyor..