mlsmrtgl burcuburcuaaa düşüp yükselmesi beklenmez. Düşüp yükselmesi riskli bir durumdur . Kaçtan kaça düştü ?
Hatice1834 burcuburcuaaa Bir kere düşmesi demek kimyasal gebelik maalesef canım sağlıklı gebelik düşmez hiçbir zaman iki günde bir iki katına çıkar
Burcumsu burcuburcuaaa Benim de düşük çıkmıştı kimyasal gebelik dendi ancak lavarutavarda hata olmuş siz de yeniden kan verin.
burcuburcuaaa Hatice1834 çok ağrılarım var ilaçlar kullanıyorum Allah tan ümit kesilmez inşallah bir mucize olur.doktorumuz Pazartesi’ye kadar bekleyelim dedi tekrar beta hcg bakılacak
Hatice1834 burcuburcuaaa Rabbim şifa versin canım inşallah yükselir ama yükselmezse de kimyasal gebelikse üzülme en azından gebe kalabiliyorsun yine kalırsın Allahın izniyle herşeyde vardır bir hayr