Masal20 canım ikisinide kullandım ana kucağı joie serina aldım bebeğim 4 aylık oldu boşa çıktı ana kucağı. Sığmıyor kızım içine. Hamak beşik rahat oluyor canım ama şimdi ki aklım olsa otomatik sallanan bir beşik alırdım. Hem ana kucağı oluyor hem beşik. Birkaç marka var bak istersen