hepimom Selam kizlar, hicbir belirti yok 40+0 dayiz ne sanci var ne nisan ne bisey 😞 kanala girmemis bebek. Boyle olup bekleyen var mi? Neler yapiyorsunuz dogumu baslatacak?
Sserpildyn hepimom benim de 1 gün önce muayenede kanal da değil dedi doktorum kendi sancin ile girdi kanala ben hep pilates topu zipladim comeldim yer sildim merdiven çıktım YouTube hareketler vardı onları yaptım bence faydası oldu
SerifeMuzaffee hepimom bende aynı durumdayım canım 40+1 ama ne sanci ne ağrı hiç bir belirti yok bekliyorum bakalım hayırlısı olsun hakkımızda ☺️🙏