cerendilaraa merhaba hamişler 27 haftalık hamileyim açlık şekerim tokluk sekerimden yüksek cikiyo doktor insülin yazdı henüz kullanmadım ne yapacağımı bilmiyorum kullanan var mı konu hakkında bilgisi olanara yardım etsin lütfen kullanmak istemiyorum 😢
Suheda cerendilaraa canm doktor yazdiysa anlatmasida lazım yads eczanede falan anlatmadilarmı buna gerek duyulduysa eger kullanmamakla cok buyuk hata edersiniz😣