Alp123 Bende 37 haftalıkken benim takibimi yapan doktor 1 hafta geriden geliyor demişti.
2 hafta sonra kontröle gittiğimde, kendi doktorum olmadığı için başka bir doktora muayene oldum. O doktorda 1 ay geriden geliyor sakatlığa ve anı ölümlere sebep oluyor ve diyerek beni korkuttu. Odadan ağlayarak çıktım. Beni acile göndermişti yatisimi yapsınlar diye .
Acile gittim. Istersen sabah da gelebilirsin yatisini yapmaya dediler . Bende sabah gitmeyi tercih ettim. Sabah gittiğimde,tekrardan muayene olup ,doktorun acile ve perinotojiye göndermesi gerekiyor dedi.
Benim doktorum yine yoktu ,başka bir doktora muayene oldum tekrardan. O da 3 hafta geriden geldiğini söyledi.
Ve beni perinotojiye gönderdi.
Perinotojiye gittiğimde doktor ,korkmamam gerektiğini, bebegimin gayet sağlıklı olduğunu, gelişim geriliginin başka birşey olduğunu, bebegimin sadece son ayda beslenemediği için biraz zayıf kaldığını söyledi. Ve beni ntsde gönderdi sancılarım çıkınca bana doğumu önerdi ve suni ancıyla doğum yaptim .
Bebeğim 2850 kilo doğdu ve şuanda 2.5 aylik sağlıklı. Kilo alımı falanda çok iyi . Bebegin sağlıklı olsunda kilo doğduğu zamanda alınıyor üzülme 😊🥰