Esil36 37 haftalık olduk normal Doğum istiyorum karnımın üst tarafı elledigm de boş .3 gün önce kafası yukarıdaydı bebeğin öyle söylemişti doktor bu durum da dönmüş mü oluyor bir de bebek Gayet hareketli de kıpır kıpır oynuyor hep 🙄🤷🏻♀️
Ebruaybars Esil36 kafası aşağıda olmalı poposu yukarıda olmalı henüz doğum pozisyonu almamış ama alır daha
Ebruaybars Esil36 yeri rahat ve hareketliyse sürekli döner bebiş benim doğum pozisyonu almıştı 28 de 34 te tekrar ters donmus36 da doğum pozisyonu almış hala hareketli insaAllah ters donmez
Busekrkmz Bende 37+5 oldum dün kontrolüm vardı bebeğim tekrar ters dönmüş oysaki normal doğum istiyordum
Ebruaybars Busekrkmz bnm gibi olmuşsunuz hareketli ya dixinkide öyle demekki 38 de bı daha bakın döner insaAllah