MiniKaya
kuzum eskiden dikiş olayına bu kadar önem vermiyorlardı . Şimdi çok ihtimam gösteriyor doktorlar . Dikişin hem açılmaması hem de estetik olarak rahatsız etmemesi için ultra özen gösteriyorlar. Mesela şuan sezeryandan 3 gün sonra hemen kontrole çağrılıyoruz , yine sezeryan sonrası 1-2-3 . Aylarda kontrole çağrılıyoruz ki dikişler iyileşmiş mi bir problem var mı diye özellikle bakılıyor . Ben doğum yapalı 7 ay oldu İnan dikiş izim belli belirsiz yok gibi gün geçtikçe de daha da azalıyor