ElifOncul Kuzular selam, Başlığa açık açık yazmak istemedim aşeren olur diye🙈🥰 Bebek çikolatası yaptırdınız mı? Nerede yaptırdınız? Kaç günde geldi ☺️🍼🐣
Deletedmom306 ElifOncul Yerel bir pastanede yaptırdı eşim canım 200 TL tutmuştu. Ama harikaydı tadı, görüntüsü falan . Ben kahve dünyasından yaptırmak istemiştim son ana kalınca öyle oldu . Bence kahve dünyasından yaptır harika şeyler var hele o fıstıklı çikolatası harika 👌🏻
YagizAsyaMom ElifOncul çikolata atölyesinden sipariş ettim ben gerçek pelit çikolatası kullanıyor ve tadı enfesti misadireen zşyade biz bitirdik 😂😂
Betulll11 ElifOncul Eşime nişanlıyken asker çikolatası yaptırmıştım Hacı Şerif’ten. Hem çabuk gelmişti hem de yanında buz filan koymuşlar erimesin diye tadı da gayet güzeldi. Nasip olursa bebek çikolatasını da ordan yaptırmayı düşünüyorum sitesine bı bak canım fiyatlar da uygun.
Deletedmom306 ElifOncul 💚Yanında da english Home un Gül kolanyasını al mest ediyor insanı böyle harika bir koku yok 👌🏻
Ssss4848 ElifOncul ben haci şeriften yaptıracam internetten değil ama dükkanına gittim orda görüştüm 70 tanesi 80 tl yapıyorlar
Mehtap74 ElifOncul hacı Şerif e bak canım hem tadı güzel hem kaliteli hem de fiyat olarak diğer yerlere göre uygun
Cileklipasta ElifOncul ne kadar düşüncelisiniz çikolatayı bile yazmamışsınız canı çeken olur diye 😊 sağlıkla doğsun inşallah bebeğiniz 🙏
Dumannn ElifOncul ben kendim hazirlayacagim :) eminonunden alicam tum malzemeleri birlestiricem. Pastaciyim ayni zamanda tum organize bana ait olacak insallah. Eminonunde cikolatayi alacagim yer yücel kent sekerleme. Mehmet efendi kahvecinin sokaginda😘gitmek isteyen olursa diye yazayim dedim
Betull43 Yaaa ben güzel bi lokum alır dağıtırım bunlar çok pahalı geliyor bana hem ben süslü püslü şeyler pek sevmiyorum :)