Kızlar bir yakınım için soruyorum 1 yıldır çocuk istiyorlar ama olmuyor. Geçen hafta adeti 3-4 gün geciktigi için test yapmış ve üst üste iki defa cift çizgiyi görmüş. Ama birkaç saat sonra adet olmuş kanaması 3 gün sürmüş. Kan testi de yaptırmadı. Bu durumu yaşayıp gebe kalan varmı yerleşme kanaması bu kadr uzun sürer mi ? Çift çizgi çıkması kesin gebelik olduğunu mu gösterir yoksa adet olacagi zaman çift çizgi görülme olasılığı varmı ? Yaşayan var mı böyle bisey