Bu konuda Kağan Kocatepe’nin bir videosu var. Sağlıklı doğduğu sürece bir çocuk doktorunun gözünde 2,5 kiloluk ve 4 kiloluk bebek aynıdır diyor.
Siz ya da eşiniz iri yarı insanlar mısınız? Çocuk şu anda 2500se doğuma biraz daha fazla olacak muhtemelen, bu gayet de ideal bir doğum aralığı. Başka bir bilgi var mı bilmiyorum ama doktorunuzun yaklaşımı bana göre yanlış.