Ssmmra Hamile olduğumu öğrendiğimden beri gyneferon kullanıyorum 13 haftalık olduk decavit başlattı. İkisini kullanıp da acayip baş ağrısı cekeniniz oldumu. Yan etkilerinde baş ağrısı var iki ilacinda.
durununannesii Ssmmra bende ikisini birden kullanıyodum doktor gyno ferroyu bitirdikten sonra decavite geçmemi söylemişti
Ssmmra Duygukc bende ikisini kullanmaya başladım normalde de başım ağrıyordu ama bakalım kontrolde doktora söylerim artk
Ssmmra durununannesii ya bana daha gyneferonu uzun süre kullanmam gerektiğini söyledi o yüzden ikisini iciyorum
Elbiiiii Ssmmra decaviti ilk günümden beri kullanıyorum ilk etapta midem bulanıyordu sonradan alıştım gyneferonuda 14. Haftamda başladım ilk gün içtim ve istfira ettim ondan sonra hiç birşey olmadı