Canım bende de çikolata kistiklomen verdi doktor gebelik istediğim için kullanmaz olaydım kisti büyütüp patlatti vardı ameliyat oldum,15 gün sonra tekrar oluştuğunu öğrendim kontrole gittigimde😔canım çocuk istiyorsanız rahim filmden sonra tup bebek şansımızı daha yükseltiyor biz tup bebek yaptirdik