Tugce_S Ankara 100. Yıl hastanesine gidiyordum ve doktorum yıllık izne ayrılmış ben şimdi ne yapacağım 37.4 haftalık olduk gelişimimiz de 3 hafta gibi önden gidiyordu ☹️☹️☹️☹️
Asenana Tugce_S bende bundan çok korkuyorum ya doğum zamanımda doktorum izne çıkarsa diye aslında doğum hastalarını bitirip öyle izne çıkmalılar ama nasıl ayarlayacak onu da dünya kadar hasta bakıyorlar:(
Betim Tugce_S benim doktorum hastaneden ayrıldı düşün son 1 günüm .. başka doktorla devam ediyorum mecbur
durununannesii Tugce_S kaç günlüğüne ayrılmış peki 15 gün falansa doğumuna yine yetişir canım sıkma canını
Tugce_S durununannesii ElifOncul yetişir belki ama önden gittiği için normal doğum olur mu olmaz mı onu konuşacaktım ☹️☹️
ElifOncul Bence de dönecektir çok uzun değildir size yetişir. Benim doktorum da 15 gün gitti geldi, elbet en uygun zamanı belirleyip gidiyorlar genelde
Tugce_S Asenana ben de burda okuyordum doktoru izne ayrılanları felan ama benim doktorum yapmaz diyordum ya da haber verir felan diye düşünüyordum başa gelince anlıyoruz 😞😞
Betim Tugce_S hastanedeki diğer doktora geçtim doğum için anlaşmıştık çünkü .. daha önce bi kaç kez ona muayene olmuştum son 2 hafta kala değişti işte devam ediyorum