Yediklerini dengelemek için biraz yürüyüş yapmalısın bence günlük o zaman aşırı kilo alımı olmuyor ben ilk gebeliğimde çok almıştm çok iştahlıydım sürekli bişiler yiyordum hareketm çok azdı onun için çok aldım şimdi hareketim fazla olduğu için çok yemek aklıma gelmiyo öyle deneyebilirsin haftalık tartıl kendin kontrol altına almaya çalış yoksa zaten doktorunun tavsiye ederse diyetisyenle görüşürsünüz