67380ipek evet bi ara oluyor bende cok net hissediyorum sonra 3-4 gun tık yok. Korkutuyor beni ama nazlı kızım diyorum artık. Hele ki babası elini koysun anında kesiliyor hareketler. Doğum pozisyonundaymış şuan evet hatta erken gelirse diye korktum doktor öyle bir risk yok dedi. Bide dediginiz gibi kilonunda etkisi var gerci ben 70 kiloyum ama boyum baya kısa. 57 kilo ile hamile kalmistim baya kilo aldim ben. Doktor yine sorun etmedi söyledim de