koseoglu-elif33 spinal bence daha mantıklı, çünkü bebeğini ilk sen görüyorsun, bu hayatta her şeye değer. Genel olmanın bi mantığı yok kendimce. Ben spinal oldum, inan ne baş ağrısı ne mide bulantısı hiçbiri olmadı, doktorum uyuşukluk geçince hemen yürü dedi, hemen ayağa kalktım yürüdüm aynı gün. Yeter ki hızlı kalk ayağa eğer sonra sonra deyip erteler isen sıkıntı yaşarsın. Birazda bünyeden bünyeye değişiyor ama sana tavsiyem spinal ol ve bebeğinin gül cemalini ilk anası olarak sen gör, çünkü bu harika bir duygu 😍