nil_sugra Bsrlmnemr bunu bende anlayamıyorum. Zaten özele giden biri neden ekstra nst ücreti ödemek zorunda?
Bsrlmnemr nil_sugra benim gittiğim hastenede nst ücreti almıyor hatta bir gece acilden giriş yaptım sıkıntılı bi durum vardı muane ücreti bile almadılar.. 33. Haftadan sonra her gittiğim muanede de ücretsiz nst bağlanıyor
nil_sugra Bsrlmnemr ne güzelmiş. Sanıyorum ki bu şekilde uygulama yapan Türkiye’de tek özel hastane orasıdır. İstanbul’da mı peki?
Gul3144 Özele gidiyorum eşimin çalıştığı şirketle anlaşmalılar normalde 110 tl muayene ben 55 tl veriyorum 15 tlde nst parası aldılar