oznurtsplt Merhaba güzel anneler. 33 haftalık oldum ama hala bebek arabasına karar veremedık. Önerisi olan varsa yazabilir mi??? Deneyimli arkadaşlardan rica ediyorum
ozgekc Öncelikle o kadar çok bebek arabası araştırdım ki sonunda Huggy egg markasına karar verdim. Bu markayla ilgili çok yorum bulamadığım için tereddüt etmedim değil. Bizim gibi ebeveynlere yardımcı olması için bütün görüşlerimi yazacağım. Öncelikle Kargo hizmeti iyiydi 1 haftada ürün eksiksiz özenle paketlenmiş biçimde elimdeydi. Eşim işteydi 8 aylık hamileyim ve tek başıma kurabildim kurulumu çok basitti. Görüntü muazzam diyebilirim. Ön tekerlerin manevrası çok çok iyi. Oto koltuğu gayet hafif. Ama araba şaşesi bir kadın için ağır.Asansör var ama yinede Bizim garajımız olduğu için oraya koymayı düşünüyoruz. Asansörlü evde oturanlar içindeki çok sıkıntı olmaz. Sadece tek başınıza araba bagajına koy çıkar belki yorabilir ama çok büyük sorun mu bence değil. Her travel sistem araba gibi biraz büyük ama biz bunu bilerek sipariş verdik. Araba bagajına hiç denemedik ama bizim arabamız büyük rahatlıkla sığacaktır. Büyük olduğu resimlerden de mantıkende belli. Küçük araba istiyorsanız zaten travel hiç bakmayın. Bir de bebek arabası seçerken önceliklerinizi belirleyin. Benim önceliğim kaliteli ve şık olmasıydı. Bu yüzden hafiflik kısmını göz ardı edebildim. https://www.hepsiburada.com/huggy-egg-6-in-1-travel-sistem-bebek-arabasi-p-HBV00000O8QV7