Mrs40 geçmiş olsun cnm bildiğime göre evde izole ederse kendini 14 gün evde karantina da ilaçla tedavi olacak 14 gün dışarı çıkmak yasak 14 gün sonra tekrar test yaptıracak negatif çıkarsa inşallah serbest dışarı çıkabilir pozitif çıkarsa allah korusun ki 14 içinde hastalığı daha da ilerlediği için hastanede tedavi görecek iyilesne kadar