4 . Ayda düşük riski ortadan kalkmıyormuş sadece riski azalıyormuş bende en başından beri riskli geçiriyorum şuan 16 haftalık oldum hala içimde bi korku var kanamam olursa diye ama her zaman dikkatli olmakta fayda var tanıdıklarım var 4 aylıkken düşük yapanlar allah korusun bizi ve bebişlerimizi sen dikkat et her zaman arkadaşım ☺️