hifaeslem Kızlar test yaptım 10 dkkada çok çok silik bi çizgi çıktı yansıma gbi ama kuruma çizgisi degil çünkü bi saat oldu hala o çizgi belirginleşmedi kurma çizgisi oldugu zamn belirginlerşir bu şekilde bi durum yasıyan varmı hamile oldugunu ögrenen
Zeyyno_ hifaeslem ben çizgi göremedim ama seni kırmak gibi olmasın benm bildiğim bu testlerde 5dkyı geçtikten sonra çıkan çizgi doğru olmayabiliyor ben yaptığımda hemen iki çizgide belirgindi yinede kan ver kesin bişey öğrenirsin İnşallah vardır
Tgbkzn Canım benimde öyleydi ertesi gün sabah ilk idrarla tekrarladım onda daha da silik çıkmıştı adetime 4 gün vardı doktora gidip kan verdim beta 89 du ama ben çatlatma iğnesi vurulmuştum o ay
iremgun hifaeslem maalesef fotoda belli olmuyor 2.çizgi ama siz görüyorsanız kan verin en güzeli. İnşallah vardır🙏
Hazalveannesi hifaeslem Canım bencede hemen kan ver yanlış anlama insallah vardır ama bende göremedim hiç çizgi
MinelinAnnesi Benim negatif çıktığında diğer çizgim hep fotoğrafınızdaki gibi kopkoyu çıkıyordu. Pozitif çıktığında o kadar koyu renk değildi. Emin olmak istiyorsanız öncelikle adetinizi ve gecikmeyi bekleyin. Sonra direk kan testi yaptırın..