Essyy [url=https://hizliresim.com/XVRg1t][img]https://i. Negatif çıkması kotu mu bilgi verir misiniz ?
Azemiram Essyy kırmızı olmuş benim bildiğim kırmızı olunca sıkıntı var doktor en iyisini biliyor canım ferah tut kalbini❣️
Minnaki_beklerken Essyy degeriniz 1 den yuksek cikmis. Yani pozitif. Bu tstin sonucunun negatif olmasi gerekirdi. Bu sebeple kirmizi yanı sorunlu cıkmis.Bu durumda bir an evvel doktorunuzla gorusurseniz icinizi rahatlatabilir.
Essyy Dahem Minnaki_beklerken dün yapıldı ama doktor bi sıkıntı yok dedi e nabız dan bakinca gordum bende
Essyy Minnaki_beklerken Azemiram Minnaki_beklerken Minnaki_beklerken negatif gözüküyor ama sizin test sonuclariniz nasildi hatirliyor musunuz
Azemiram Aloneanqel hepatit c virüsü öyle yazıyor bende tam bilmiyorum. Sadece bildiğim sonuç e nabız da kırmızı ise sıkıntılı yeşilse normal öyle kullandığım kadar öyle biliyorum
Minnaki_beklerken Azemiram degeriniz 1 den yuksek cikmis gorunuyor. Yani pozitif. Doktorunuzla gorusseniz bir an evvel icinizi rahatlatir stres yapmayin
Azemiram Minnaki_beklerken merhaba ❤️ bu benim sonucum değil bi arkadaş şuan paylaşmış bende yorum yaptım🙏 teşekkürler
Azemiram Essyy hatırlamıyorum canım valla sen doktora sor ancak öyle için rahat olur bende eskiden sonucum çıkardı doktordan önce internete girerdim tek tek yazar bunalıma girerdim sonrada hep temiz di doktor derdi😃
Minnaki_beklerken Essyy bazen aşi bagisikligindan dolayi bu sekilde sonuc cikabiliyor. Arkadasin dedigi gibi en dogru bilgiyi doktorunuz verir bu konuda. Sorun yok dediyse yoktur. Ama iciniz rahat degilse tekrar doktorunuza danisabilirsiniz ☺️