Kubra99 Merhaba hanımlar, 29 haftadayım dün birden rahatsızlanıp acile gittim acil doktoru su fazlalığı var kendi doktoruna gitmen gerekiyor dedi böyle bir durum yaşayan var mı aranızda acaba ?
Seyma-Liva Kubra99 bendede su fazlalığı vardı doktorum gebelik şekerinden şüphelendi şeker yüklemesi yapıcaz bugün 27 haftadaym bnde
1994ozg Kubra99 su fazlalığı yüzünden mi fdnalaşmışsınız ilk defa duyuyorum 😶 şekerinizr bakıldı mı ? Benimde hep fazlaydı hala fazla bi zararı olmadı şekerimde yok
Kubra99 Nesliyazmaz hayır doktor gerekli görmemişti dün acile gidince kendi doktorumu aradım yarın sabah erkenden gidicem şeker yüklemesi yapılacak
Kubra99 1994ozg Fenalaşma değil de tedirgin oldum dün bebeğin hareketlerini hiç hissetmedim kasıklarım da ağrıyordu o şekilde hastaneye gittim bir sorun yok sadece su fazlalığı var şeker olabilir denildi işte
Seyma-Liva Kubra99 ben dr umun özel muayenehanesine gidiyorum Bursa’da yapıldı şeker yüklemesi de bakalım sonuçlar nasıl çıkacak🙏🏻
Mervedderin İlk bebeğimde suyum fazlaydı. Sebebi bulunamadı. şeker yüklemesinde falan bişey çıkmadı. Suyum fazla olarak devam ettim. 41. Haftada suyum geldi ve sağlıklı bir şekilde geldi hiç sorunsuz.