Merhabalar gebeliğimin 10.haftasındayım kan degerlerım düşük olduğundan saglık ocagı VEGAFERON 50 ML kan hapı verdi sizce direkt kullanmalımıyım yoksa kendı doktoruma danısıp öylemi başlamalıyım aynı zamanda düşük riskim olduğu için PROGESTAN kullanıyorum kendi doktoruma randevu haftaya cumaya buldum önerisi olan yada bu kan ilacını kullanan varmı acaba?