Kuzular 36+3 üm . Yani 37 haftamın içindeyim . İki gündür karnım agrıyor düzenli olarak . Bi hafta olmadı kontrole gideli ve Bebek Doğum halinde değildi ayakları hala carprazdaydı. Neyse rahmim felAket kaşınıyor . Doğum belirtileri nelerdir? Sizler nasıl anladınız doğuracağınızı . Ve bu durumda nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım ?